Bedrijven hebben vaak specifieke behoeften en wensen als het aankomt op telefonie. Een ZZP-er heeft vaak een ander soort oplossing nodig dan een grote winkelketen. Wij geloven méér in persoonlijk advies dan in generieke oplossingen
Misschien ben je op zoek naar een goedkopere SIP trunk provider, wil je alleen een vast nummer dat op je mobiel uitkomt of weet je nog niet precies wat je nodig hebt?
Wij geven je graag een advies op maat - snel en makkelijk, zonder dat je daarmee betaalt voor een ingewikkeld product met functies of extra's die je toch nooit gebruikt.
Ons systeem is niet volledig self-service, want wij geloven in een persoonlijke aanpak met een advies op maat. Met de techniek achter telefonie ben je vaak niet dagelijks bezig en daarom is het fijn om advies te krijgen van mensen die er wél elke dag mee bezig zijn - zoals wij!
We kunnen razendsnel schakelen. Als je morgen een 085-nummer nodig hebt of een eigen SIP-trunk met 1000-nummerblok, dan regelen we dat gewoon.
Je hebt bij ons al een VoIP account voor slechts €6,- euro per maand. Daar zit alles in wat je nodig hebt voor jouw complete telefonieoplossing.
Wat hebben wij te bieden
- Hosted VoIP Platform op basis van 3CX of Mitel technologie
- Betaalbaar. Een VoIP account kost slechts €6,- per account per maand.
- Goedkope beltarieven, zowel nationaal als internationaal.
- De meest belangrijke functionaliteit zit standaard inbegrepen, je betaalt dus niet voor dure opties
- Telefoonnummers op voorraad; regionaal, nationaal, internationaal - dus snel leverbaar
- Koppelingen mogelijk met Skype for Business, Google, CRM pakketten etc.
- Mobiele telefonie met Vast Mobiel integratie
Waarom kiezen voor Hosted VoIP?
Kostenbesparend
Met Hosted VoIP bespaart u gemiddeld 40% tot 70% op uw zakelijke belkosten. Je hebt kunt onze VoIP oplossing gebruiken vanaf €6,- per account inclusief eigen nummer.
Uitgebreide functionaliteit
Alle benodigde functionaliteit zit er bij ons standaard bij; wachtrijen, keuzemenu's, belgroepen, gespreksopname - en nog veel meer. Alles voor een vast bedrag per maand.
Koppelingen met CRM
Makkelijk te koppelen met Office365, Google of jouw eigen CRM. Gesprekken direct beginnen vanuit jouw eigen pakket en inkomende gesprekken die automatisch worden gekoppeld aan de klantkaart.
Flexibel en schaalbaar
Onze oplossing is volledig schaalbaar en groeit met jouw bedrijf mee. Toestellen zijn niet gebonden aan een fysieke locatie en verhuizen gemakkelijk van locatie.
Optimaal bereikbaar
Ons Hosted VoIP platform is volledig redundant uitgevoerd, waardoor ze maximale uptime hebben. Hierdoor hoef je geen telefoontje meer te missen.
Nummers in alle regio's
Of je nu een volledig 088-nummerblok nodig hebt om iedere werknemer in jouw bedrijf te voorzien van een eigen telefoonnummer óf slechts één regionaal nummer nodig hebt om door te schakelen naar je mobiel - wij hebben alle nummers op voorraad.
Prijzen Telefonie
Wij leveren kwaliteit tegen de beste prijzen. Goedkoop met de nadruk op goed.
HOSTED VOIP ACCOUNT
€6,- per maand per gebruiker
- Hosted VoIP account
- 1 vast nummer (regionaal of 085)
- Goedkope beltarieven
- IVR / Keuzemenu
- Onbeperkt aantal ring groups
- Conferencing Bridge
- Hotdesking
- Unified Communications (Fax2Email, Presence)
- En meer....
HOSTED VOIP + FIXED
€15,50 per maand per gebruiker
- Hosted VoIP account
- Inclusief vast toestel (Yealink T41P)
- 1 vast nummer (regionaal of 085)
- Goedkope beltarieven
- IVR / Keuzemenu
- Onbeperkt aantal ring groups
- Conferencing Bridge
- Hotdesking
- Unified Communications (Fax2Email, Presence)
- En meer....
HOSTED VOIP + VAMO
€35,- per maand per gebruiker
- Hosted VoIP account
- Inclusief vast toestel (Yealink T41P)
- 1 vast nummer (regionaal of 085)
- Onbeperkt bellen
- SIM met 5GB data
- 1 mobiel nummer
- Vast mobiel Integratie
- IVR / Keuzemenu
- Onbeperkt aantal ring groups
- Conferencing Bridge
- Hotdesking
- Unified Communications (Fax2Email, Presence)
- En meer....
Functionaliteit
Onze VoIP oplossing is compleet.
Géén kostbare uitbreidingen, gewoon alles inbegrepen voor dezelfde prijs.
Met wachtrijen heb je nooit meer onbeantwoorde gesprekken. Je kunt een wachtrij instellen met verschillende gebruikers. Wanneer deze in gesprek zijn wordt iedere volgende beller in de wachtrij geplaatst tot er weer een medewerker vrij komt.
Een keuzemenu noemen wij ook wel de digitale receptionist. De beller krijgt hierbij een aantal opties waar uit gekozen kan worden. Bijvoorbeeld ‘Toets 1 voor verkoop, toets 2 voor administratie’. Nadat de beller een keuze heeft gemaakt wordt deze doorverbonden met de juiste belgroep of gebruiker.
Integreer jouw eigen (CRM) applicaties om bijvoorbeeld klantkaarten automatisch te koppelen bij inkomende gesprekken.
De volgende integraties worden out-of-the-box ondersteund; Microsoft Outlook, TAPI, Office 365, Salesforce, Microsoft Dynamics, Microsoft Exchange 2013/LDAP/ODBC, Google Contactpersonen, Exact, Zendesk, Freshdesk, Datev, Hotelmodule, Gecertificeerd voor Fidelio, Compatibel met Mitel en Meerlijns TAPI
De 'Ring Groups' functionaliteit geeft de mogelijkheid om gesprekken gelijktijdig te routeren naar verschillende telefoons. Je hebt hier de keuze uit een 'Hunt Group' of 'Ring All'.
Hotdesking zorgt ervoor dat gebruikers op verschillende toestellen kunnen inloggen. Dit is vooral handig bij kantoren zonder vaste werkplek of flexwerken. Als een gebruiker niet is ingelogd kan er niet met het toestel worden gebeld tenzij het een noodoproep is.
Alle gesprekken kunnen geanalyseerd worden via de 'Call Logs' of het systeem kan 'Call Reports' aanmaken. Deze reports kunnen ad-hoc worden gestuurd of op vaste tijdstippen automatisch worden verstuurd in verschillende formaten, zoals PDF, CSV en HTML
Wanneer jouw bedrijf veel gesprekken per dag afhandelt en operators gesprekken moeten monitoren kunnen zij gebruik maken van meeluister-functionaliteit. Zo kan er gebruik gemaakt worden van 'Barge In', 'Listen' en 'Whisper'-modussen
Met het Busy Lamp Field (BLF) paneel kun je in één oogopslag zien welke collega's in gesprek zijn of niet aanwezig. Zo kun je gemakkelijker en sneller doorverbinden naar iemand die wel beschikbaar is en zo bespaar je kostbare tijd.
Je kunt alle gesprekken opnemen of alleen gesprekken van geselecteerde extensies of gebruikers. Handig voor trainings- of juridische doeleinden.
Unified communications zorgt voor maximale productiviteit en efficiëntie. Bespaar tijd door Voicemails en Faxen direct in je inbox of email te krijgen. Chat met medewerkers, deel links en documenten via de app zonder extra applicaties of kosten en zie in één oogopslag welke collega's beschikbaar zijn.
Bespaar tijd en maak gebruik van een volledig geïntegreerde oplossing binnen jouw browser (Chrome of Firefox). De Click2Call plugin laat je telefoongesprekken opzetten direct vanuit jouw CRM of browser met onze webclient.
Met Fax over IP ontvang je jouw faxen vanaf nu direct in je email als PDF bestand. Je hebt dus geen aparte faxlijn of Fax2Email accounts meer nodig, het zit standaard inbegrepen in onze VoIP accounts.
Vast mobiel integratie zorgt voor een naadloze integratie tussen vaste en mobiele telefonie. Zo ben je met je vaste nummer bereikbaar op je mobiel wanneer jij dat wil en beschik je op je mobiele telefoon over alle functionaliteit die je maar kunt wensen. Zo schakel je gemakkelijk door naar collega's
Je krijgt volledige callcenter functionaliteit voor een fractie van wat het normaal kost. Normaal betaal je enkele tientallen euro's voor alleen een wachtrij en betaal je ook nog extra voor een keuzemenu. Bij ons zit alle functionaliteit er standaard bij. Voor slechts €6,- per maand per account.
Interesse in een vrijblijvend gesprek?
Neem dan contact met ons op.
Onze specialisten staan voor je klaar wanneer je vragen hebt over een van onze producten of diensten. Wil je graag een offerte ontvangen? Laat het ons weten en je hebt binnen één werkdag een passend voorstel.
Gebruik het formulier om contact met ons op te nemen of bel: